Zgłoszenia - telefon: 8120
Section Head: mgr inż. Krzysztof Karaś
tel.: 12 662 8460
e-mail: Krzysztof.Karas@ifj.edu.pl
Deputy Head: mgr inż. Katarzyna Ćwiertnia
tel.: +48 12 662 8129
e-mail: katarzyna.cwiertnia@ifj.edu.pl
Deputy Head: mgr inż. Tomasz Pogwizd
tel.: +48 12 662 8129, +48 668 639 189
e-mail: tomasz.pogwizd@ifj.edu.pl
Secretariat:
tel.: +48 12 662 8120
e-mail: dot@ifj.edu.pl
Awarie i usterki proszę zgłaszać pod numerem telefonu – 8120
lub na adres e-mail: dot@ifj.edu.pl
Poza godzinami pracy awarie należy zgłaszać również na portiernię - tel. 8143
Formularze:
- Zamówienie wewnętrzne
- Zamówienie wewnętrzne na wytworzenie środka trwałego – meble
Wypełnione i podpisane przez kierownika komórki formularze można składać w sekretariacie DOT-u lub przesłać skanem na maila: dot@ifj.edu.pl
Dział zamawiający składa zapotrzebowanie na materiały w konsultacji z DOT.
Działy obsługi zamawiają materiały na podstawie otrzymanego zlecenia.
Komórki organizacyjne IFJ PAN nie są obciążane kosztami robocizny za daną pracę, tylko kosztami materiałowymi, jeśli praca dotyczy działalności danej komórki.