Podjęte działania

I. Etyka

II. Rekrutacja

III. Warunki pracy i bezpieczeństwo społeczne

IV. Szkolenia i rozwój


I. Etyka

  • 2016, 2019 - Warunki publikowania wydawnictw
  • 2017 - Instytucjonalne Repozytorium IFJ PAN
  • 2017 - Regulamin okresowych ocen pracowników naukowych IFJ PAN
  • 2017 - Zasady gromadzenia rozpraw doktorskich
  • 2017 - Kategoria naukowa A+ w grupie nauk ścisłych i inżynierskich
  • 2016 - 2017 - Sekcja ds. komercjalizacji i regulamin własności intelektualnej
  • 2016, 2018 - Zespół doradczy ds. dobrostanu zwierząt
  • 2018 - Kodeks etyki doktoranta
  • 2018 - Polityka Otwartego Dostępu do publikacji i wyników badań naukowych
  • 2018 - Komisja antymobbingowej
  • 2018 - Grupa HRS4R, grupa robocza i zespół monitorujący
  • 2018 - Zespół ds. Polityki Otwartego Dostępu w IFJ PAN
  • 2019 - Regulamin biblioteki
  • 2019, 2020 - Ombudsman Rzecznik Praw i Wartości Naukowych
  • 2019 - Przegląd działalności naukowej IFJ PAN
  • 2019 - Komisja dyscyplinarna
  • 2020 - Rada Naukowa IFJ PAN
  • 2020 - Open Access w nauce (angielska wersja strony)
  • 2020 - Rada medyczna

II. Rekrutacja

  • 2017 - Regulamin Nagród Dyrektora
  • 2018 - Polityka OTM-R (wersja angielska)
  • 2018 - Polityka rekrutacji na stanowiska pracowników naukowych, Regulaminy zatrudniania profesorów i profesorów instytutu, adiunktów i asystentów z subwencji, stanowiska naukowe spoza subwencji
  • 2018 - Komisja odwoławcza ds. konkursów naukowych
  • 2019 - Kariera w IFJ PAN (strona internetowa)
  • 2019 - Komisja Odwoławcza ds. konkursów naukowych
  • 2020 - Komisja Odwoławcza ds. konkursów profesorskich
  • 2020 - Komisja Odwoławcza przy Radzie Naukowej ds. konkursów na stanowiska asystentów i adiunktów

III. Warunki pracy i bezpieczeństwo społeczne

  • 2016, 2018 - Polityka bezpieczeństwa danych osobowych w IFJ PAN
  • 2017 - Wykaz najważniejszej aparatury badawczej (wersja polska i angielska strony internetowej)
  • 2016 – Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • 2016 - Laboratorium obrazowania spektroskopowego
  • 2017 - Regulamin wynagradzania
  • 2017 - Regulamin nagrody naukowej im. H. Niewodniczańskiego
  • 2018 - Informator dla pracowników
  • 2018 - Informator dla obcokrajowców
  • 2018 - Inwestycje w zakresie dużej aparatury badawczej (skraplarka helu, Theratron)
  • 2018 - Regulamin pracy
  • 2018 - Administratorzy systemów informatycznych
  • 2019 - Asystent obcokrajowców
  • 2019 - Bez barier - dostosowanie strony internetowej do wytycznych WGA 2.0
  • 2019 - Regulamin publikowania w BIP
  • 2019 - Zespól ds. analizy ryzyka dla przetwarzania danych osobowych i plan sprawdzeń bezpieczeństwa informacji
  • 2019 - Sekcja ds. Obsługi rady naukowej i doktorantów
  • 2020 - Welcome for newcomers (angielska wersja strony internetowej)

IV. Szkolenia i rozwój

  • 2017 – Interdyscyplinarne Środowiskowe Studia Doktoranckie FCB i InterDokMed
  • 2017 - Wykład "Realizacja założeń otwartości w nauce" i „Otwarty dostęp do publikacji naukowych - repozytoria w Polsce i na świecie”
  • 2017 – 2019 - Webinaria z bazy Web of Science
  • 2017, 2018 - Szkolenie z umiejętności miękkich dla doktorantów i młodych pracowników naukowych
  • 2017 - Współpraca z Centrum Karier AGH (konsultacje i szkolenia dla doktorantów)
  • 2018 - Copernicus international doctorate in physics
  • 2018 - Program NAWA PROM - Międzynarodowa wymiana stypendialna doktorantów i kadry akademickiej
  • 2018 – Pierwszy Dzień otwarty dla studentów (możliwości praktyk, prac dyplomowych, spotkania z opiekunami)
  • 2017, 2018 - Warsztaty XFEL for beginners, Python i Internet Rzeczy
  • 2019 - Krakowska Interdyscyplinarna Szkoła Doktorska