Podjęte działania
I. Etyka
II. Rekrutacja
III. Warunki pracy i bezpieczeństwo społeczne
IV. Szkolenia i rozwój
I. Etyka
- 2016, 2019 - Warunki publikowania wydawnictw
- 2017 - Instytucjonalne Repozytorium IFJ PAN
- 2017 - Regulamin okresowych ocen pracowników naukowych IFJ PAN
- 2017 - Zasady gromadzenia rozpraw doktorskich
- 2017 - Kategoria naukowa A+ w grupie nauk ścisłych i inżynierskich
- 2016 - 2017 - Sekcja ds. komercjalizacji i regulamin własności intelektualnej
- 2016, 2018 - Zespół doradczy ds. dobrostanu zwierząt
- 2018 - Kodeks etyki doktoranta
- 2018 - Polityka Otwartego Dostępu do publikacji i wyników badań naukowych
- 2018 - Komisja antymobbingowej
- 2018 - Grupa HRS4R, grupa robocza i zespół monitorujący
- 2018 - Zespół ds. Polityki Otwartego Dostępu w IFJ PAN
- 2019 - Regulamin biblioteki
- 2019, 2020 - Ombudsman Rzecznik Praw i Wartości Naukowych
- 2019 - Przegląd działalności naukowej IFJ PAN
- 2019 - Komisja dyscyplinarna
- 2020 - Rada Naukowa IFJ PAN
- 2020 - Open Access w nauce (angielska wersja strony)
- 2020 - Rada medyczna
II. Rekrutacja
- 2017 - Regulamin Nagród Dyrektora
- 2018 - Polityka OTM-R (wersja angielska)
- 2018 - Polityka rekrutacji na stanowiska pracowników naukowych, Regulaminy zatrudniania profesorów i profesorów instytutu, adiunktów i asystentów z subwencji, stanowiska naukowe spoza subwencji
- 2018 - Komisja odwoławcza ds. konkursów naukowych
- 2019 - Kariera w IFJ PAN (strona internetowa)
- 2019 - Komisja Odwoławcza ds. konkursów naukowych
- 2020 - Komisja Odwoławcza ds. konkursów profesorskich
- 2020 - Komisja Odwoławcza przy Radzie Naukowej ds. konkursów na stanowiska asystentów i adiunktów
III. Warunki pracy i bezpieczeństwo społeczne
- 2016, 2018 - Polityka bezpieczeństwa danych osobowych w IFJ PAN
- 2017 - Wykaz najważniejszej aparatury badawczej (wersja polska i angielska strony internetowej)
- 2016 – Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- 2016 - Laboratorium obrazowania spektroskopowego
- 2017 - Regulamin wynagradzania
- 2017 - Regulamin nagrody naukowej im. H. Niewodniczańskiego
- 2018 - Informator dla pracowników
- 2018 - Informator dla obcokrajowców
- 2018 - Inwestycje w zakresie dużej aparatury badawczej (skraplarka helu, Theratron)
- 2018 - Regulamin pracy
- 2018 - Administratorzy systemów informatycznych
- 2019 - Asystent obcokrajowców
- 2019 - Bez barier - dostosowanie strony internetowej do wytycznych WGA 2.0
- 2019 - Regulamin publikowania w BIP
- 2019 - Zespól ds. analizy ryzyka dla przetwarzania danych osobowych i plan sprawdzeń bezpieczeństwa informacji
- 2019 - Sekcja ds. Obsługi rady naukowej i doktorantów
- 2020 - Welcome for newcomers (angielska wersja strony internetowej)
IV. Szkolenia i rozwój
- 2017 – Interdyscyplinarne Środowiskowe Studia Doktoranckie FCB i InterDokMed
- 2017 - Wykład "Realizacja założeń otwartości w nauce" i „Otwarty dostęp do publikacji naukowych - repozytoria w Polsce i na świecie”
- 2017 – 2019 - Webinaria z bazy Web of Science
- 2017, 2018 - Szkolenie z umiejętności miękkich dla doktorantów i młodych pracowników naukowych
- 2017 - Współpraca z Centrum Karier AGH (konsultacje i szkolenia dla doktorantów)
- 2018 - Copernicus international doctorate in physics
- 2018 - Program NAWA PROM - Międzynarodowa wymiana stypendialna doktorantów i kadry akademickiej
- 2018 – Pierwszy Dzień otwarty dla studentów (możliwości praktyk, prac dyplomowych, spotkania z opiekunami)
- 2017, 2018 - Warsztaty XFEL for beginners, Python i Internet Rzeczy
- 2019 - Krakowska Interdyscyplinarna Szkoła Doktorska